Staár Beatrix: „Az energiaszektor hordereje és összetettsége leginkább a magic-factor. ”

Az NRGreport „Női energia” cikksorozatban Staár Beatrix, a MET Csoport marketingkommunikációs igazgatója nyilatkozott: „Ma kevés olyan területet látok, ahol ennél többet tanulhatnék a marketingszakmán belül; hiszem, hogy ez az iparág ma nagyon meghatározó, éppen ezért sem lennék máshol. Mindig is fontosnak tartottam, hogy jó ügyek mellett álljak ki. Meghatározó energiavállalatként a kultúra és művészetek támogatása, a CSR is a feladataink közé tartozik, ugyanúgy, mint a tehetségek támogatása.

Hét magyar cég is felbukkan a Financial Times listáján

A gazdasági lap Európa ezer leggyorsabban növekvő vállalatát rangsorolja, amelyek között 7 magyar cég is megtalálható. A 342. helyen álló, digitális tanácsadással, web és mobil alkalmazások fejlesztésével, rendszerintegrációval foglalkozó Sprintform első alkalommal szerepel a rangos listán. A 2019-ben alapított cég mára az digitális-technológiai szolgáltatói piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát, és több nyugat- európai, valamint amerikai ország piacán is jelen van.

Családbarát intézkedések a MOL-nál: “Két hónap alatt több mint 200 családnak segítettünk” – Interjú Bán Zoltánnal

A MOL mindig is nagy hangsúlyt fektetett a család fontosságára, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint azok az intézkedéseik, melyek szerintük elengedhetetlenek a boldogság és a produktivitás szemponjtából. Ezek nem csupán a 13. havi bért, a csoportos egészségügyi biztosítást, valamint a szülői támogatást foglalják magukba, hanem a MOL Égigérő Óvodát, valamint az Égigérő Napközit is. Többek között ezekről is kérdezte a Femcafé Bán Zoltánt, a MOL HR igazgatóját.

Feszült időszakban nyert pénzügyi Oscart a MET Csoport – mi a siker titka?

Lakatos Benjamin, az integrált energiavállalat elnök-vezérigazgatója a Forbesnak adott interjújában elmondta, a díj nemcsak a kiváló banki együttműködés elismerése, hanem annak is bizonyítéka, hogy az energiakereskedelem és a finanszírozás terén is létezik innováció.

Más útra tér a magyar magánegészségügy

Az egészségügy hosszú távon megtérülő és kockázatos üzlet. Könnyű ide befektetni, de nagyon nehéz azon keresni. Ezért sem jönnek tömegesen a külföldi befektetők a magyar szolgáltatói piacra – értékelte az aktuális piaci helyzetet a Portfolio-nak adott interjújában Haraszti Péter, a TritonLife vezérigazgatója.

A Budapesti Corvinus Egyetem Gellért-hegyi campusának átadója – Képeken a látványos épület

Átadták a Budapesti Corvinus Egyetem Gellért Campusát csütörtökön. A közösségi tervezés alapján készült, 680 hallgató befogadására alkalmas budai campus kooperációra ösztönző oktatási terekkel, négyemeletes kollégiummal, valamint sportközponttal és parkkal várja az egyetemi közösséget.

Új üzem, új ásványvíz, új palack: itt a cserepalackos Oonly ásványvíz Pannonhalmáról

Az Oonly Tisztán Víz Kft. Pannonhalmán nyitott palackozóüzemet, amelyben január közepén elkészülhetnek Magyarország első ásványvizes refPET cserepalackjai. A beruházás 1,5 milliárd forintba került. Az üzemben naponta akár több százezer, évente több mint 50 millió palack is készülhet.

Lakatos Benjamin az Indexnek: Sokan alulértékelik az Európai Unió valódi gazdasági jelentőségét

Sokan alulértékelik az Európai Unió valódi gazdasági jelentőségét – nyilatkozta az Indexnek Lakatos Benjamin. A MET Csoport alapítója és vezérigazgatója elmesélte, a székéből hogyan nézett ki a történelem talán legnagyobb energiaválsága. A 36. leggazdagabb magyarként számontartott üzletember szerint a közbeszéd a gázszerződéseknél nem arról szól, ami igazán lényeges, igaz, a gázpiac komplexitását nem könnyű átlátni.

A Black Page portfóliót bővít: megvásárolta az NRGreport gazdasági szakportált

Az NRGreport energetikai és gazdasági szakportálnak 2023. június 1-jétől a Black Page Consulting lesz a tulajdonosa és kiadója. A Black Page Consulting olyan energetikai fókuszú tapasztalattal és ügyfélkörrel rendelkezik, ami kézenfekvővé teszi a tranzakciót és a portfólióbővítést.

„A PR arról szól, kit tudsz felhívni. Amíg ez a bizalom érték, addig van értelme mindennek”

„A PR arról szól, kit tudsz felhívni. Amíg ez a bizalom érték, addig van értelme mindennek” – ügyvezetőnkkel, Somlyai Dórával készült interjú a Kreatív Online-on. Ügynökségünk fennállásának 10. évfordulóját ünnepeljük, ennek kapcsán beszéltünk többek között a kríziskommunikáció mostani nehézségeiről, a PR jelenéről és jövőjéről, és arról, mi lehet egy pályakezdő legfontosabb fegyvere.